Entries RSS Feed Share Send to Facebook Tweet This Accessible version


An independent weekly, with a main emphasis on economics. It was launched in 1957 as a strictly professional newspaper and was read by business executives. After the régime change in 1990 it became a standard public affairs magazine targeting a general but educated public. In May 2011, its long-time owner, the Helsinki based Sanoma publishing company sold it to Word Communications Ltd, owned by a group of Hungarian businessmen.

Posts in this category