Entries RSS Feed Share Send to Facebook Tweet This Accessible version


Hungary’s main left wing media outlet, the former central daily of the Hungarian Socialist Workers (Communist) Party. After the régime change its owner, a foundation set up by the Socialist Party sold the majority of shares it to Berthelsmann Publishers (Germany), which gradually ceded it to Ringier (Switzerland).

Posts in this category